Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със сензора и друго !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Здравейте.
    На мен ми е изгасвала в движение /1.9 mjet/ ,индикация на таблото и инфо дисплея, от дефектирал датчик колянов вал. Като почне да се скапва този датчик пали трудно като е топла. До момента в който и студена спре да пали. Диагностика би трябвало да покаже.
    Поздрави.
    Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Не се караме. Колегата се пали на тема италиански. Пък аз му обяснявам, че с този език нямам нищо общо, ми съм учил някога латински. Това не ми пречи да си преведа смислово стандартни изрази, предвид че съм учил още три езика.
      Да де по твоята логика и превод по смисъл си написал това..цитирам :
      "Е то и offichina е аптека, ма как да е. За преводът съм ползвал спомените ми то латински"
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #18
        На диагностиката показва ниско налягане В СИСТЕМАТА !!
        алфата 666

        Comment


        • #19
          Не разбрах в коя система е ниското налягане.
          Каква е грешката номер ако помниш.
          Но по описание си мисля че става въпрос за горивната система.

          Comment


          • #20
            Да.Някакви номера накрая помня!! Две грешки със последни цифри-91 и 92.Ще ми пратят някакъв датчик и утре го сменям.Не съм вещ много и затова ,когато стане ще пиша по подробно.
            алфата 666

            Comment


            • #21
              Засега всичко върви на опаки.Сменяме какво ли не и пак гасне двигателя и светва чека.Поръчал съм чисто нов датчик на горивната рейка.Бош е и струва доволно скъпо.Когато я сменим ще правим друго и така докато не се оправи проблема.Абе засега само пари и много нерви.
              алфата 666

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от alfata1971 Покажи съобщение
                Засега всичко върви на опаки.Сменяме какво ли не и пак гасне двигателя и светва чека.Поръчал съм чисто нов датчик на горивната рейка.Бош е и струва доволно скъпо.Когато я сменим ще правим друго и така докато не се оправи проблема.Абе засега само пари и много нерви.
                Ми че тя колата си ви казва какво и е. Ниско налягане на горивото в рейката. Не сменяйте датчици ами вижте клапана, помпата и дюзите
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от alfata1971 Покажи съобщение
                  Засега всичко върви на опаки.Сменяме какво ли не и пак гасне двигателя и светва чека.Поръчал съм чисто нов датчик на горивната рейка.Бош е и струва доволно скъпо.Когато я сменим ще правим друго и така докато не се оправи проблема.Абе засега само пари и много нерви.
                  Остави датчикът на мира. Свали регулаторът от рейката и му почисти цедката или я махни. Както е казал колегата - проверете и дюзите.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Днес купих датчика на рейката .Нов ,235 лв BOSH.Ще го сменя утре,че днес съм уморен.Ще му кажа за дюзите защото гледам че доста чернилка пуши когато я натисна и не само.Абе един път върви и не дава да дадеш газ,във другия момент като че ли и намаля горивото.Много черен дим ,май сажди.Ще пиша утре какво се случва.
                    Attached Files
                    алфата 666

                    Comment


                    • #25
                      BOSCH
                      алфата 666

                      Comment


                      • #26
                        Привет !! Днес след смяната на новия сензор диагностиката показа,че има проблем със помпата.Утре май ще я сменя със читава и проблема е решен.Сега след смяната на тези датчици и регулатор ,колата си пали и при топъл двигател.Утре се очаква да закрия темата .Дано !!
                        алфата 666

                        Comment


                        • #27
                          Да ама не !! Помпата ще дойде утре и след монтаж и проба ще се разбере.Почвам да си мисля че някой напразно им викат майстори.
                          алфата 666

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от alfata1971 Покажи съобщение
                            Да ама не !! Помпата ще дойде утре и след монтаж и проба ще се разбере.Почвам да си мисля че някой напразно им викат майстори.
                            Оставам с неприятното усещане, че доста те "возят". Дано да не съм прав.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                              Оставам с неприятното усещане, че доста те "возят". Дано да не съм прав.
                              А аз оставам с усещането, че колегата не чете това, което го посъветвахте по-горе (постове 22 и 23), и така сам се вкарва в излишни разходи.

                              Колега @alfata1971, премерихте ли налягането на изхода на помпата с манометър, преди да набедите датчика?
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:08.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Майстора който чете колата ми каза ,че налягането на помпата е със 10 бара по малко след като загрее .Като достигне температура 82 градуса или затопли нафтата влиза във авариен режим и светва чека.Ако нещо съм сгрешил от думите на майстора значи той греши.Що се отнася до дюзите,работят добре и няма проблем с тях.Утре със другата помпа и след това пиша какво ще правя ако не става нищо според майстора.Все си мисля,че този път ще имам късмет
                                алфата 666

                                Comment

                                Working...
                                X